miercuri, 25 februarie 2009

Pariati pe Dragobet

La dreacu, am ratat complet le Dragobete (unde dreacu e circom-flexu?) anul acesta de unde rezulta ca anul acesta voi fi a dreacu de singur anul acesta. In fine, am oarescum activat cu niste flori de Valentin. That's gotta count for something. Chiar asa singur nu prea mi-ar prea placea anu asta. Eniuei, am ratat cu dragobetele, dar am aflat de la o etnoloaga cam dusa asea, cheflie si la coc zurlie cine e cumnatu lu Drago. Nu aveti cum sa stiti ca voi stiti doar valentini, crestini si alti ciulini. Nu v-a pasat de Bendis, Gebeleizis si Bristena, fiica dacilor (am diafilmul). Ei bine, sa vezi si sa nu crezi, Dragobetele este cumnat (sti-vom vreodata a cui sora ii leaga?) cu nimeni altul decat celebrul erou vegetational al poporului Lazarica. Sa mor de va mint, Lazarica ii e cumnat. Si daca nu crapati deja de ras, mai spun o data: eroul vegetational Lazarica. Nu? nimic?

Niciun comentariu: