joi, 8 ianuarie 2009

Despre rivanol, babe si becuri

Cica circul bosumflat aruncat pe un scaun de tranvai azi dimineata. Spre munca. Niste babe acre ma privesc cam acru. Io n-am chef de ele. La urmatoarea intra in scena un roman c-un parpalac captusit cu de toate: pixuri, pixuri cu pasta, pixuri cu ceas, pixuri cu mina de pix, toate pixurile pamantului, basca portbuletin, portpasaport, portbebelus, portarm, toate porturile pamantului. Si altele. Pitoresc nenea. A reusit sa-mi retina privirea mult peste cele 1,7 secunde stabilte ca limita de decenta in ochirea cuiva. Bine, tipu a si devenit instant un seller agresiv. Numa ce mi-o ia pe una din babele acre si mi ti-o invarte, mi ti-o invaluie, cu un pix frumos pentru nepotel, un portcard sa-si puna hoasca cardurile de angst si de intrare la piscina, faze de-astea. Baba nu si nu. Batman batman. Omu mieu nu se lasa ca cica cicalaca cichi cea iti fac reducere mamaie, da-mi 8000, nu 10.000. Hai ca-ti dau si-o mina de 0.5. Baba explodeaza de negativism. Asta devine buclucas. Mamaie, da un pansament cu rivanol nu vrei? Ca nu stii cand cazi si faci buba. 5000 cutia. Baba sfaraie. Hai mamae ia macar un rivanol de saftea 5000. Intr-un imaginationland, babatrana isi suge din masele resturi de creier de roman cu parpalac. Mamaie, ti-l dau de bodaproste rivanolu, numa ia-l. Nada, baba e cum ar veni statuie a neclintirii. Sugubatu s-arata sanatos si-o ia mai spre fundu tranvaiului. Nu trebuia sa refuzati pomana, doamna, nu se face, face o baba.

La birou aflu ca ramanem fara becurile noastre de din copilarie, alea chioare, cu culoare de ftizie, icter si toate alea. Ce dreacu ne facem fara lumina noastra galben-diaree? Cica uniunea le va interzice si va impune becu eco cu lumina tungsten, wolf-fram, lumina psihoticilor, lumina agresiva. Cine dreacu ma impiedica sa-mi pun ce vreau la mine in dulie? Ori imi fac stoc de becuri, ori idee de afacere - becuri la negru din africa asia astea.

Niciun comentariu: