luni, 4 mai 2009

Sagapao Pacquiao!?!


Am zorit dis de dumineca sa urmaresc marele meci dintre Manny Pacquiao si Ricky Hatton. Dupa un maraton de clanu soprano de o noapte un welterweight mergea ca uns. Sincer nu-s fanul niciunuia si mi se pare ca numele si meciurile de glorie ale welterweightului american au cam disparut, dar voiam sa-mi confirm o afirmatie facuta pe seama lui Pacquiao dupa meciul cu Oscar de la Hoya. Trebuie sa recunosc ca adversarul, Ricky Hatton, cum ar veni, a fost unul mediocru, deci afirmatia mea ramane inca in suspensie. Spuneam dupa meciul pomenit ca in 99 de meciuri din 100 Pacquiao nici nu viseaza sa-l bata pe de la Hoya daca in coltul sau nu sta de departe cel mai bun antrenor din boxul profesionist, Freddie Roach. Da, Pacquiao-Pacman e rapid, dar nu cel mai rapid, e ager, dar nu cel mai ager, e vulnerabil cu barbia, dar nu cel mai vulnerabil. In opinia mea e cel mai mediocru mare boxer care a existat vreodata, in sensul de tinere in frau a tuturor calitatilor si defectelor majore ale unui mare boxer. E aurea mediocritas a boxului. L-a batut pe un de la Hoya demult apus, cu ochii doar la bursa meciului, l-a batut, e adevarat ca la modul concludent - ko jignitor pentru adversar in repriza a doua - pe Ricky Hatton, dar de aici incolo drumul devine foarte dificil. Practic, Pacman nu a boxat cu nici un mare boxer. Pe cine a batut Hatton dintre marii categoriei? Va spun io. Pe nimeni. Toata lumea il vede deja pe Pacman cel mai bun (ma intreb la ce categorie, ca tot aluneca de la 147 pounds la 140 si invers), in conditiile in care nu s-a batut cu meseriasi ca Miguel Cotto, bombardieri ca Antonio Margarito sau meseriasi-bombardieri ca Shane Mosley. Se aude de un meci cu revenitul Mayweather jr. care e, intr-adevar, un meci de vazut si in care, intr-adevar, imi pot confirma rezervele in privinta lui Pacquiao. In conditii normale, Mayweather il bate clar. Sa vedem ce are de spus Freddie Roach despre asta.

Niciun comentariu: