vineri, 6 februarie 2009

Pofta de a fi roman

Imi cer din start scuze fanilor pentru perioada de tacere. Am avut atatea de spus prin lume ca am ales sa tac. Bine, pre multi voi popri cand ma voi ridica a vorbi. Oricum az tre sa spun. Sunt in al nspelea cer. Sunt inca o data fericit ca ma numesc roman si sunt convins ca nicaieri oamenii nu au amestecatura de tandalism, usuratate a feintzei si dedare la mucalitism ca pe la noi. Deci, azi romanul si fondurile europene. Am o colega care inspecteaza subectu. Si daca vreme de niste zile ne-a cam plictisit cu gresalele de a se exprima ale inaintasilor de jalbe la fonduri europene, ieri ne-a palit cu doo chestii care mi-au facut ziua. Nu le voi comenta, caci tre sa fii tampit sa comentezi. Voi savura, ceea ce va indemn la randu va. Carevasazica, un ruman verde a cerut la Europa bani sa faca un circ la el in sat unde e iel primare. Atat a vrut omu, circ. Nu formula 1, nu o fabrica de kurtos, nu o nisetrarie, un circ. Iar in satu vecin, primarele a aplicat furios nici mai mult nici mai putin decat pentru "reparare nava spatiala". Romania, te iubesc!

Ultima ora! Nici cu gandu nu ganditi de ce e Romania atat de infloritoare, bashca manoasa: ne cacam pe ea. La propriu. Cica un studiu arata ca in ritmul actual de introducere a retelei de canalizare, Romania ar fi gata canalizata in 2500 de ani. Uhaaa! 

Niciun comentariu: